Leverantörsinformation

Euromaster AB, med organisationsnummer 556078-6500, har lagt ut hantering av

leverantörsfakturor till Conduent. Fakturaadress skiljer sig åt beroende på om det är
resale, dvs. däck, fälgar eller om det är non resale (övriga omkostnader).

Fakturan måste innehålla följande uppgifter:

  • Bolagsnamnet
  • Referens (För- och efternamn på beställare/referensperson)
  • Kostnadsställe (FXXX – tre siffror)
  • Organisationsnummer (VATnummer)
  • Ordernummer/Inköpsordernummer (för resale)
  • Fakturanummer, fakturadatum och förfallodatum
  • Fakturabelopp och fakturans momsbelopp
  • Bankgiro-, plusgiro och/eller bankkontonummer, eller IBAN, SWIFT
     

Fakturerings- och expeditionsavgifter accepteras endast om detta avtalats.
Euromaster AB tillämpar en betalningstid på 30 dagar från ankomst av korrekt
utställd faktura. Avvikelser från dessa krav kan endast göras om annat avtalats.

Fakturor som inte uppfyller kraven ovan kommer att returneras i original. 

 

Faktura via e-post

Euromaster föredrar att ta emot fakturor via e-post. E-mailadressen skiljer sig åt
beroende på om det är resale (däck, fälgar) eller non resale (övriga omkostnader).
OBS! Notera att e-mailadresserna är obevakade, skicka därför inga meddelanden
som ni förväntas få svar på, utan endast fakturor.

E-mailadress för Resale är: gen.se.resale@euromaster.com

E-mailadress för Non Resale är: gen.se.nonresale@euromaster.com

Tänk på när du skickar en faktura via e-post, det finns vissa kriterier:

  • Fakturan måste vara i PDF- eller TIFF-format.
  • Varje bifogad fil får endast innehålla en faktura (inkl. bilagor) och ej överstiga 1 MB i storlek.
  • Ett e-postmeddelande får maximalt innehålla 10st bifogade fakturor och ej överstiga 5 MB.
  • Endast fakturor skickas till dessa mailboxar.
    Påminnelser skickas till gen.se.ap@euromaster.com eller via post till Box 1134, 432 15 VARBERG.
     

Faktura via post

Fakturaadress för Resale:

Euromaster AB
PO Box 157
08202 Sabadell
Spain​

Fakturaadress för Non Resale:

Euromaster AB
PO Box 158
08202 Sabadell
Spain

Har du frågor kring fakturering och betalning, vänligen tag kontakt med Euromasters
Leverantörsreskontra (AP):

 

Telefon +46 340- 647 824
E-mail: gen.se.ap@euromaster.com

Det går även bra att kontakta Conduent direkt:

Telefon +34 93 748 6386, knappval för lokalt språk
E-mail: Euromaster_AP_EU@maileu.custhelp.com

För återförsäljare: /privat/dack/tjanster/tidsbokning /privat/privat_systemsida/logga_in_2

Logga in

Tidsbokning

Vid bokning eller ombokning av ditt däckbyte behöver du först välja verkstad. Det gäller även om du redan fått en tid hemskickad för däckbyte.

Välj verkstad

För privatkunder

Här kan du som privatkund handla däck och se dina tidigare köp.

Handla online