2020-03-13
Information om Covid-19

Hälsa och säkerhet - vår högsta prioritet

För att minimera riskerna för spridning av Covid-19 ber vi kunder som har symptom att stanna hemma, i övrigt har vi öppet. Självklart gäller detta även personalen på Euromaster, att de stannar hemma vid minsta symptom.

Tidsbokning

Vi har full förståelse om du inte har möjlighet att komma på din bokade tid. Vi uppskattar dock om du hör av dig till oss så vi kan hjälpa dig att hitta en ny tid. 

Betalning

Förutom kortbetalning tar vi swish på alla våra verkstäder. Självklart kan du även välja att delbetala ditt köp.

Service och kundbemötande

Vi följer noga myndigheternas råd och rekommendationer och uppdaterar våra rutiner där så behövs. Vi är extra noga vid hantering av fordon och uppmanar alla att respektera avståndet mellan människor i våra kundmottagningar. Det finns möjlighet att tvätta händerna på alla våra verkstäder.

Kontakta oss

Har du frågor eller vill ha hjälp med att boka eller boka om din tid, kontakta gärna vår Kundservice vardagar
7-17 eller maila oss på gen.se.kundtjanst@euromaster.com.

För återförsäljare: /privat/dack/tjanster/tidsbokning /privat/privat_systemsida/logga_in_2

Logga in

Tidsbokning

Vid bokning eller ombokning av ditt däckbyte behöver du först välja verkstad. Det gäller även om du redan fått en tid hemskickad för däckbyte.

Välj verkstad

För privatkunder

Här kan du som privatkund handla däck och se dina tidigare köp.

Handla online